activiteiten hier - Reisverslag uit Sangereng Dua, Indonesië van Indoland - WaarBenJij.nu activiteiten hier - Reisverslag uit Sangereng Dua, Indonesië van Indoland - WaarBenJij.nu

activiteiten hier

Blijf op de hoogte en volg

16 September 2013 | Indonesië, Sangereng Dua

Ik zal de verslagen kort houden zodat het leesbaar blijft en leuk :D !

Wat zijn jefta zijn bezigheden hier:
- voetballen met andere piloten (hier ontmoet ik ook de vrouwen van sommige piloten)
- tennis spelen hier 10 minuutjes lopen vandaan ook met andere piloten
- vliegen (veel vliegen, maar ook tijden van thuis zijn :) )
- naar de mall koffie drinken met andere piloten (ze hebben voor elke activiteit een groep op whatsapp, zo spreken ze met elkaar af)
- af en toe eens naar de bioscoop hier, dat kost je 2 euro! :D haha
- op visite en visite ontvangen
- en lekker thuis zijn samen zorgen voor norah

Activiteiten van ilona:

- kooklessen op de zaterdagen, moet ik sinds ik hier weer terug ben weer oppakken.
- zwemmen, lekker met jefta of anderen die er toevallig zijn of die ik uitnodig.
- kijken bij voetbal en tennis
- zorgen voor mn lieve kleine schat Norah
- ik zit bij een J.Co whatsapp groep samen met 3 andere dames (2 nederlanders en 1 pools meisje). De J.Co kun je wel googelen is een tentje waar je gratis donut bij je drinken krijgt :) dit zit in de shopping mall.
- visite en visite ontvangen, gezelligheid over de vloer.
- ik heb een canvas in huis gehaald en nu nog verf, kan ik weer verder gaan met schilderen.
- mijn dagboek bijhouden en waarbenjij.nu natuurlijk bijhouden.
- en eten koken


Dat zijn heel wat activiteiten, we vermaken ons prima!

Tot de volgende keer!!

  • 16 September 2013 - 09:25

    Mamita:

    hey hey leuk om zo op de hoogte te blijven wat jullie allemaal doen, vervelen doen jullie je in ieder geval niet.
    leuk zeg kookles dus als je ooit weer terug komt kun je indische rijsttafels enzo maken zeg maar hihihi.
    kan niet wachten tot de volgende verslag super leuk.
    gr uut delfsiel

  • 16 September 2013 - 09:39

    Je Zus:

    Klinkt goed! Leuk om te lezen allemaal :)

  • 16 September 2013 - 10:10

    Martha:

    Leuk idee zo! Weten we ook wat jullie doen in het dagelijks leven :)
    Blijf je ook foto's van Norah erop zetten,anders weten we straks niet meer hoe zij er uit ziet.
    Het ziet er allemaal gezellig uit.
    Dikke kus van mij.

  • 16 September 2013 - 10:38

    Mams:

    Als ik het zo lees vervelen jullie je niet, je bent nog wel een activiteit vergeten nml met je moeder skypen haha, love ye!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 5736

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2013 - 31 December 2013

Indonesie

Landen bezocht: