trouwerij - Reisverslag uit Sangereng Dua, Indonesië van Indoland - WaarBenJij.nu trouwerij - Reisverslag uit Sangereng Dua, Indonesië van Indoland - WaarBenJij.nu

trouwerij

Door: ilona

Blijf op de hoogte en volg

11 Oktober 2013 | Indonesië, Sangereng Dua

Gister naar de trouwerij geweest van Lydia, een indonesische vriendin die nu getrouwd is met een collega van jefta! Wij zijn s middags naar de kerkdienst geweest, dit was in de emmanuel church jakarta! Om hier te komen duurde van 11 tm 1 uur vanwege file en demonstraties op straat in jakarta! Gelukkig was ik samen met jefta en hield norah t goed vol. in de kerk zat niemand, de familie en mensen van de kerk kwamen allemaal in 1 keer uit t kamertje van t bruidspaar haha. Alle andere piloten gingen s avonds naar het feest, maar dat leek ons met norah minder prettig dan smiddags.! Een hele lange trouwdienst, maar leuk om mee te maken.
Toen ik even in dit bijzaaltje zat om norah te voeden, zaten hier wat indonesische dametjes die ook NL spraken.. Ze vroegen of ik Norah haar haren er al af had geschoren, hahahaha, neee zei ik!! Toen zei ze, dat moet je doen, dan komt er sneller beter haar!!! Hhmm dat wist ik niet zei ik toen maar! Ze wilden norah vast houden en op de foto met haar! Zie de foto's !!
Na de dienst even op de foto met het bruidspaar en zelfs de bruid wilde norah vasthouden met haar mooie witte jurk ... Eiksss, als dat maar goed gaat... Fiuuw gelukkig niet gespuugd!

Na de dienst weer terug naar huis waar ik vervolgens de griep kreeg en norah even haar draai weer moest vinden op bedje, toch intensief zo'n middagje weg, wat vanwege de file zo lang duurt.

Vandaag weer beter en een leuke ervaring erbij !!

Tot snel!!

  • 12 Oktober 2013 - 10:22

    Mams:

    Wat zullen jullie je raar hebben gevoeld alleen in de kerk te zitten haha, maar ze zien er erg mooi uit hoor
    En Norah is een schat, ook dat ze het zo goed volhoudt in de taxi met die warmte erbij!

  • 12 Oktober 2013 - 21:39

    Sjanie:

    Wat maken jullie toch bijzondere dingen mee zoals deze trouwerij. De bruid zag er wel mooi uit. En wat is Norah toch een schat zeg dat ze het dan zo goed doet!! Erg mooi jurkje had ze aan. En de foto als trotse pa is ook erg mooi. Ik zie elke keer weer naar jullie verhalen uit erg mooi. Ben je wel weer een beetje opgeknapt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 5714

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2013 - 31 December 2013

Indonesie

Landen bezocht: