bijnaaa - Reisverslag uit Biessum, Nederland van Indoland - WaarBenJij.nu bijnaaa - Reisverslag uit Biessum, Nederland van Indoland - WaarBenJij.nu

bijnaaa

Blijf op de hoogte en volg

22 Augustus 2013 | Nederland, Biessum

Nou wat ik vandaag toch heb beleefd.. Vandaag ging mama grote koffers inpakken en deed daar al mijn kleertjes in en leuke speeltjes, waarom zal ze dat allemaal doen? Toen ging ik naar het consultatie bureau en kreeg ik prikjes, dat was helemaal niet leuk, gelukkig nam mama mij snel weer mee naar dat huis waar ik vaker ben en waar ik mag huilen, lachen en slapen. Mama noemt de mensen die daar ook zijn opa en oma, die mensen herken ik en daar klets ik mee, ze hebben het dan vaak over Indonesië en papa weer zien, ik ben benieuwd wat dit is en waarom mama daar zo blij van wordt..... <3

Tot snel.!!

  • 19 September 2013 - 14:34

    Sjanie:

    Wat leuk dat je dit vanuit Norah hebt geschreven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 5739

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2013 - 31 December 2013

Indonesie

Landen bezocht: